Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Tuesday, July 16, 2013

Today Is Not My Luckiest Day

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh 

Hari ni ceq rajin nak bagi salam panjang panjang , tak tahu kenapa . ( puii , kan elok kalau dijadikan amalan hari hari . -- )

Back to the story , huwaa hari ni banyak majal siut ! Feels like my brain going to burst ! Macam macam pe el yang jadi . Hadoiii , semua yang aku buat ada jee yang tak kono . Why har ? Ni pun dah masuk 2nd time aku balik lewat dari office , seram siut nak stay lama lama . * although its already ramadhan , setan semua kena ikat dah but its normal to be afraid sometimes . instinct lah dikatakan . huii

Punch out from office pukul 9 , then run pergi yard sekejap nak sambung kerja . kononnya lah , padahal ada sebab lain . haha , well aku ni pantang nampak peluang . tup tup pergi yard ada call dari one of my driver said " akim , lori abg breakdown ni " . Remuk siut hati aku dengar berita tu . Bapak punya payah nak planning hantaran tup tup lori pula breakdown . Nateeee betuii . 

After finish list up all the info at yard , run lah kejap tgk driver aku yang tgh breakdown tu . Wah , sedihnya . Dah lah breakdown dkt tempat gelap , luckily lah tempat tu tak berapa nak sunyi sgt . Sembang punya sembang , ada pula call kata driver aku lagi sorang breakdown dalam depo . HAHA , kelakar gila padahal dlm hati dah meyumpah nyumpah lori asyik melingkup jee . Apa boleh buat kan , benda nak jadi . Call mechanic apa semua , tup tup tgk jam bapak ahh nak pukul 11 mlm . Mencanak aku baru terhegeh hegeh nak beransur balik . Dah sampai rumah , angin tak ada ribut pun tak ada terus kiok . Probably i was just too tired maybe (: 

And now aku pun tak tahu kenapa aku rajin sangat nak post natang ni dekat blog aku . Haha . My blog what , suka hati lah . 

Apa pun , dah nak masuk seminggu kita semua berpuasa . Alhamdulillah so far tak ada missed lagi . Hopefully aku dapat berpuasa penuh tahun ni , insyaAllah . (:

By : Nur Hakim Roslan (:

No comments:

Post a Comment