Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Sunday, July 14, 2013

Ramadhan 2013

Assalamualaikum Sahabat <3

Syukur alhamdulillah , diatas kehendak-Nya aku masih diberi peluang untuk menjalani bulan Ramadhan pada tahun ni . Amin .. 

Im struggle too much in the past month . Tried to solve one problem after another . Haaa , it's freaking hard I tell you that . Tapi syukur kehadrat ilahi , aku still berdiri lagi . I can still smile , laugh , cry ( sometimes okay -- ) . Life is tough isn't ? If life is easy it wont be too interesting too keep alive right ? Best Of Luck To Me .. (:

# apa pun sebelum terlambat , aku nak memohon ampun dan maaf sekiranya aku telah banyak menyusahkan orang disekeliling aku , family/friends especially . disini aku menyusun sepuluh jari memohon maaf diatas segala kesalahan yg telah aku lakukan secara sengaja mahupun tidak . maafkan aku ya . terima kasih .

By : Nur Hakim Roslan (:

No comments:

Post a Comment