Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Sunday, July 21, 2013

Be Strong

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah , hari ni dah masuk hari yg ke 11 puasa . Too bad aku terpaksa tinggalkan puasa aku selama 2 hari due to fever and gastric . Mungkin tak ada rezeki nak berpuasa penuh tahun ni . Nevermind , next year punya Ramadhan masih ada itu pun kalau panjang umur untuk bertemu Ramadhan tahun hadapan insyaAllah . (:

 Apa pun , aku tetap happy dengan diri aku . Masalah tetap ada , tak boleh nak dielakkan . As a human being kita diberi akal untuk berfikir menyelesaikan masalah itu dengan cara yang baik . Even though kadang kadang aku still lack dkt situ . Sokay , pelan pelan kayuh . Belajar sikit demi sedikit . Hm , actually aku minat dekat seorang budak ni . Katanya dia ni " hot stuff " sbb ramai orang minat dkt dia . I don't know about the details either . Haha , kelakar lah dia . Tapi agak pendiam mungkin . Semalam mak dia minta aku bawa dia keluar jalan jalan cuci mata dekat Klang Center Point . Aku pun bawalah , actually aku pun tak tahu nak shopping mcm mana . Sbb aku selalu shopping sorang sorang tak pun dgn kawan lelaki . Ni pula shopping dgn perempuan , haduhh masak aihh nak sesuaikan diri .

Pusing punya pusing sampai 2-3 kali pusing dekat tempat sama je , aku tgk muka dia pun macam dah fedup je . Haha , sorry lah yaaa . Last last aku belikan dia shirts , same colour with me . Yela , aku malas nak beli sbb mood nak shopping tu belum ada lagi . Tapi di sebabkan pergi tangan kosong takkan balik pun nak tangan kosong kan . Aku happy dapat kenal dengan dia . Kalau dah ditakdir kan jodoh aku bukan dengan dia aku redha jeaa . Tak mengharap apa apa pun . Tapi selagi aku ada kesempatan ni , aku cuba tawan hati dia . Aku pun rasa dia tak suka gaya lelaki mcm aku ni . Maklumlah , aku ni jenis yang simple jee . Tak suka nak melaram sgt . Haha 

Tapi dalam masa yang sama , kadang kadang aku rasa takut kehilangan dia walaupun aku dengan dia just kawan . Kenapa ya ? Entahlah . Perasaan ni susah kita nak faham walaupun perasaan sendiri . InsyaAllah , selagi aku mampu aku akan cuba memperbaiki kelemahan diri aku . Banyak perbezaan aku dengan dia . Kalau jodoh aku dengan dia , aku tak nak sia sia kan hidup dia . Aku nak dia happy each time dia ada dengan aku . Aku tahu sekarang ni dia still feel down , and dia pun still sayangkan lagi ex dia . Aku tak kesah pun . Hati dia , perasaan dia , aku faham jea . (:

* awak , walaupun sekarang ni tiada secebis perasaan sayang awak pada saya , tapi perasaan sayang saya dekat awak semakin hari semakin bertambah . saya nak awak tahu , walau apa jua yang berlaku dekat awak , saya tetap ada di sisi awak . andai kata jodoh awak dengan orang lain , saya redha . sbb saya sentiasa gembira andai awak pun gembira dengan life awak . i love youu <3

No comments:

Post a Comment