Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Sunday, May 12, 2013

Happy 19

cepatnya masa berlalu , sedar tak sedar aku dah masuk 19 tahun ..
tahun depan pula nak masuk angka 2 ..
cepat giloo ! --
tapi kira okay lah tu kan ..
peningkatan usia ni mematangkan cara dan daya pemikiran seseorang .. 
walauapapun , dah banyak benda yang aku lalui dan aku harungi ..
pahit dan manis , suka ataupun duka ..
semua aku dah lalui , dan Alhamdulillah .. 
aku masih berdiri teguh tanpa orang lain memapah tubuh aku ..
semangat untuk terus maju ke hadapan tu tak pernah aku lupakan ..
kerjayaan adalah tujuan utama aku ..
tak kesah lah berapa tahun pun aku akan sanggup berjuang untuk mendapatkan kerjayaan yang aku idamkan selama ni ..
tiada istilah " Give up " dalam hati aku ..
kepada para sahabat yang disayangi , terima kasih kerana sentiasa bersama aku ..
aku tak kan lupa jasa korang semua ..
dan aku tak dapat nak balas semua jasa baik korang ..
hanya tuhan yang dapat membalasnya ..
Thanks For Everything .. (:

By : Nur Hakim Roslan 

Happy 19th Years Old To Me .. (:

No comments:

Post a Comment