Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Wednesday, April 17, 2013

New Future

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah , aku bersyukur sangat sangat sebab dah lepas dari hidup yang lama ..

Hidup yang tiada LIFE !! 

To be honest , kerja aku yang baru ni lebih selesa dengan diri aku ..

Walaupun aku masih baby dalam bidang ni , tak mengapa . Tak pandai kenalah belajar kan . Hari hari buat benda sama jeaa tak mencabar juga .

Sekarang aku bekerja di sebuah syarikat haulin . Apa nama syarikat tu tak payah tahu lah yaa . Hee . Dekat tempat baru ni best . Maklumlah office kan . Suasana pun tak bising . Masing masing khusyuk buat kerja . 

Kerja aku pula sebagai Operator . Agak leceh kerja ni , tapi biasa lah . Benda tak pernah buat , mestilah susah . Kerja ni banyak cabaran . Tak macam kerja aku yang dulu tu . Hari hari kena maki dengan customer . Adoi , nasib nasib .

Benda yang paling aku suka , BOSS aku baik + sporting ! Seronok kan ? (:

Harap harap aku boleh cari rezeki dekat sini . InsyaAllah . 

Past is past . I need to let it go . But i won't forgive for what they did to me . --


No comments:

Post a Comment