Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Friday, September 28, 2012

Lucky OR Unlucky ?

Talk about lucky or unlucky , which one is on your side ? 

Me ? Hmm , i think both is on my side . Why ? Because i'm a greedy person after all .. :D

As you all know , tak semua orang yang lahir di dunia ini bernasib baik .. Tapi aku ni tengah tengah .. Pelik kan ? Haha ..

Walaupun hidup aku ni kurang bernasib baik , aku terima di atas segala ketentuan-Nya .. Segala musibah yang telah aku lalui , alhamdulillah aku berjaya harungi walaupun life aku agak terkapai kapai masa tu .. Syukur kerana aku dikurniakan sahabat yang tidak pernah jemu bagi semangat dekat aku untuk terus bangun dan maju kehadapan .. Thanks to all of you .. (:

 Kesilapan yang lalu banyak aku jadikan pengajaran .. Pengajaran telah membuat aku lebih matang tentang hidup aku .. Mungkin dah banyak hati orang aku sakiti , secara sengaja ataupun tak sengaja .. Aku minta maaf , sesungguhnya aku ni hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari membuat kesilapan .. Walau apa pun yang terjadi , sahabat sahabat aku lah orang yang paling aku sayang .. Kerana merekalah teman sejati yang paling setia , di saat aku perlukan mereka .. Mereka datang membantu tanpa rasa terbeban .. Bagi aku doranglah pelengkap hidup aku .. 

So tak kesah lah walaupun kita ni dilahirkan bernasib baik atau pun tidak .. Sebab apa ? Mudah jeaa , setiap manusia ni Tuhan telah ciptakan sahabat sejati masing masing sebagai pelengkap segala kekurangan yang ada pada diri kita .. So hargailah mereka .. (:


No comments:

Post a Comment