Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Thursday, September 27, 2012

Rindu Dekat Korang Semua

I Miss You Beb !

Fikri , Azizi , Samad , Hyder , Hanan 

Rindu gila dekat korang ! Agak agak bila lah kita dapat lepak lagi kan .. How's you guys doin so far ? Is everything great ? Aku harap semuanya lancar kay .. Kalau ada apa apa masalah janganlah segan silu untuk keep in touch dengan aku .. InsyaAllah kalau aku mampu aku bantu korang .. Fikri , hope kau buat yang terbaik .. Dah jadi chef nanti jangan lupa masakkan untuk aku .. Hehe .. Azizi , kau pun sama bro .. Jangan banyak main jeaa .. Belajar elok elok dekat sana .. Samad , hope you're just fine with your study .. Jangan putus asa mad , buat semampu yang kau boleh .. ALL OUT BEB !! Hyder , lama tak dengar cerita pasal kau , hope kau okay bro .. Hanan atau Aaron Aziz ni , haha .. Kau pun sama , buat yang terbaik .. Aku teringin nak tengok member member aku ni berjaya satu hari nanti .. Kalau lah berkesempatan .. (:

Apa apa pun yang terjadi , korang teruskan usaha korang .. Jangan give up .. Buktikan dekat aku impian korang semua .. Jangan lah jadi macam aku ni haa .. Sampai sekarang apa pun tak boleh .. Hee 

I'll pray for all of you .. Give your best shot bebeh !!

No comments:

Post a Comment