Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Saturday, January 28, 2012

A Little Update From Me

wops , it's been a while yaw ..
rindu nak update blog kesayangan aku ni .. 
too busy with working , sampai takda masa nak update .. ):
day by day , nothing's changed ..
same goes to me .. i don't see any changes at all ..
just like the way i was .. hihi
baru baru ni pun aku sakit , lepas tu sihat .. 
then sakit balik .. arghh , fedup gila ..
asyik asyik sakit .. 
dah lah sakit , kena mc pulak tu .. ruginya rasa ..
tapi tak apa lah , dah tuhan nak bagi kita sakit .. kena redha jeaa . (:
hm , actually banyak benda yang aku nak cerita dekat sini ..
tapi disebabkan mood aku sekarang ni tengah MALAS nak type panjang panjang , so aku cerita yang ringkas ringkas jeaa lah ..
semalam kerja , memang stress tahap cipan ..
aku pun tak tahu sebab apa aku stress , maybe sebab aku letih sangat kot ..
hari hari balik pagi .. tula , salah aku jugak .. gatai sangat nak kerja closing .. 
last last , hamek kau ! hari hari tak cukup tidur .. haha
tapi okay lah , kerja semua berjalan dengan lancar .. cuma malam semalam jeaa kerja aku macam lahanat sikit .. kerja yang sepatutnya aku kena buat , orang lain jugak yang tolong aku buatkan .. rasa teruk lah pulak .. 
adehh , tapi takpa .. 
kali ni dia tolong aku , esok esok aku tolong dia pulak . kan ? (:
hm , tiba tiba pulak aku rasa rindu dekat orang tu .. 
tak tahu lah kenapa ..
nak kata dah lama tak contact pun tak jugak , sebab minggu lepas aku baru jeaa contact dia .. 
well , i just hope that she can take care herself .. (:

No comments:

Post a Comment