Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Wednesday, January 11, 2012

I Keep Missing All This Moments

almost for 1 months i've been working ..
and about 2 weeks i didn't meet you guys ..
hanan , azizi , samad , iskandar , fikri .. miss you lah bro ..
dah lama kita tak lepak macam dulu ..
semenjak masing masing dah start kerja , semua busy kan .. 
takpa , ada rezeki nanti kita hangout sama sama okay ..
aku rindu lah nak borak borak dengan korang semua ..
kutuk mengutuk korang , mengusik korang ..
rindu nak buat semua tu .. haha
tapi takpa lah .. 
aku busy dengan kerja aku ..
korang pun busy dengan kerja korang ..
entah bila lah kita dapat hangout sama sama lagi kan ..
dah lama aku tak dengar kabar korang ..
nak text asyik lupa jeaa .. maklumlah , aku kerja malam balik pagi ..
tunggu jeaa lah aku dapat gaji nanti .. 
kalau ada rezeki , aku belanja korang .. (:

No comments:

Post a Comment