Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Wednesday, January 4, 2012

Just Leave Quietly

i don't mind if i'm losing you ..
what's the benefit if i mind about it ?
if you still with your decision to leave , then go ahead ..
if don't give a damn about you anymore ..
you're just a nuisance to me ..
i'm getting sick with your attitude ..
how long does it takes for you to understand what i'm saying to you each time we argue ?
you still don't get it don't you ?
i told you , i hate backstabber's ..
in front of me , you pretend like you know nothing ..
but on my back , you do shit on me !
fucking moron ! 
your attitude just like a bitch you know ! 
you never appreciate my helps at all ..
well , my mistake .. helping the one's like you ..

kalau kau tak suka , kau berambus dari hidup aku .. 
depan aku ayat semua nak manis manis belaka .. 
tapi belakang aku ayat semua macam celaka .. 
manusia jenis apa lah kau ni ..
menyesal aku sebab kenal dengan perempuan macam kau .. 
langsung tak pernah nak hargai orang .. 
baik kau mati lagi bagus .. 
aku rasa , perempuan jalang tu pun lagi mulia dari kau lah setan !
menyusahkan hidup aku jeaa ..
lepas ni jangan kau berani nak cari aku lagi ..
kalau kau nak mampus , kau cuba lah cari aku ..
memang aku tibai kau sampai mampus ..
celaka punya manusia !

No comments:

Post a Comment