Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Wednesday, November 2, 2011

What Have I Done ?

i know , i was wrong .. it's my fault too .. 
i had nothing left to say .. 
i just want to meet him , talk with him , hug him ..
he's not my friend , but he's my brother ..
i love him so much .. 
and i hope that he could forgive me ..


" walaupun aku pernah berkata yang aku benci dekat seseorang tu , percayalah .. perasaan benci tu tidak akan kekal lama .. sebab aku memang susah nak benci orang .. lagi lagi orang yang aku dah anggap darah daging aku sendiri .. sebab apa ? sebab mak ayah aku tidak pernah didik aku untuk benci seseorang itu lagi lagi kawan baik aku sendiri .. "




 " air yang dicincang itu tidak akan putus walaupun berkali kali ianya dicincang .. bahkan ianya akan terus mengalir .. mengalir .. tanpa henti .. (: "

No comments:

Post a Comment