Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Friday, November 4, 2011

Best♥Friend♥Forever♥

first of all , post ni ditujukan kepada semua sahabat sahabat yang mengenali diri aku yaw ..

sahabat sahabat aku sekalian .. memandangkan spm tak lama lagi nak mula , aku nak amik kesempatan ni untuk memohon maaf andai selama kita kenal dan berkawan ni aku banyak buat silap dekat korang . sama ada silap yang disengajakan mahupun tidak sengaja , aku mintak maaf banyak banyak lah ea . tak kiralah betapa teruk dan nakalnya perangai korang semua ni , korang still tahu apa itu maksud sahabat . bak kata pepatah , kawan ketawa senang dicari , tetapi kawan menangis macam korang semua ni susah gilaa untuk dijumpai . setiap kali aku ada masalah , korang semua lah yang banyak bantu aku , nasihatkan aku , beri semangat dekat aku untuk bangun balik dan korang sentiasa support aku . kalau korang takda , mungkin aku dah lama pilih jalan yang salah . thanks a lot to fikri , amir , azizi , hyder , hanan , and samad , i owe you guys a lot . korang sentiasa prihatin terhadap aku . bila aku susah , korang lah yang banyak bantu aku . aku appreciate sangat sangat segala bantuan korang . thanks thanks and thanks . for my lovely brother hyder mussaddiq , aku nak mintak maaf kalau selama 4 tahun kita kenal aku banyak buat salah dekat kau . pasal perkara tempoh hari tu , aku mintak maaf kalau aku tengking tengking dekat kau , maki maki kau semua , sorry kay . time tu aku terlalu ikutkan perasaan sampai aku tak sedar dengan siapa aku bercakap . so kau janganlah amik hati dengan apa yang aku cakapkan tu yaa . to all my beautiful female friends , zatie , ceyya , faz , huda , anees and fiza , aku nak mintak maaf kalau aku pernah buat salah dekat korang lagi lagi buat korang sakit hati , maafkan aku kay . aku tahu , mungkin setiap kali kita jumpa aku selalu ejek korang macam macam , especially zatie ( hawning ) , ceyya ( hantu bedak ) and fiza ( si bangang ) . aku gurau jeaa time tu , so janganlah amik hati sangat ea sayang . hee . for my special girlfriend , i nak mintak maaf andai selama kita kenal i banyak buat salah dekat you , buat you sakit hati , tengking you and maki you . maafkan segala silap i kay . i tahu i ni selalu mungkir janji , tak pernah nak tunaikan semua janji janji i . harap you faham apa sebabnya ea . cuma satu benda yang i nak you tahu , i will always love you sayang .. (:


aku doakan semoga kita semua dapat result yang cemerlang untuk spm nanti . buat yang terbaik okay . i love you guys and girls .. 

Haa , ni lah dia sahabat sahabat aku yang terhebat ! 


Fikri Aziz .. comel pose kau ikie .. haha :D


 Hyder Mussaddiq .. my lovely bro .. (:


 Amir Haniff a.k.a Amir Lentok .. haha


Azizi a.k.a Chaq .. comel cara kau senyum .. nampak tak ikhlas weii .. :p


Samad .. sweet talker .. kot .. hee


Fazirah .. miss you babe ! :D


Anees .. (:


Shahirra a.k.a Ceyya / Hantu Bedak .. HAHAHA !! 


Fizah 



Kedua dari kiri .. Huda a.k.a gengster kecik .. haha , yeka ? :p 

And Lastly ..


My Super Special (:

 ♥  ♥ Nur Izzati Abd Mohan ♥ ♥ ♥ 











Best Friend Forever - Sincerely from Nur Hakim Roslan (;











No comments:

Post a Comment