Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Tuesday, November 1, 2011

Tears In My Eyes

it's over .. 
that dreams .. it really happened .. 
yazlyn , i'm sorry .. i'm sorry but it's over ..
i can't stand it anymore .. 
they're lying to me .. 
i really hate them ..
aku tak faham lah dengan korang .. apa salah aku sampai korang buat aku macam ni ?
aku percaya dekat korang .. tapi lastly , korang buat aku macam ni ..
kenapa ? 
apa salah aku ? dekat mana silap aku ?
korang bukan bohong aku jeaa , tapi korang bohong diri korang sendiri ..
yang si perempuan ni , kenapa kau tak pernah jujur dengan aku ?
semalam aku tanya , macam mana dia boleh tau yang kita dah clash ..
jawapan kau , kau tak tahu .. 
tapi bila aku tanya dia , dia cakap kau yang bagitau dekat dia ..
apa cerita ni ? 
selama ni , aku jujur dengan kau .. 
aku tak pernah bohong kau .. tapi kenapa kau bohong aku ?
kau cakap lah , dekat mana silap aku ? 
kau cakap kau sayang aku , tapi kenapa kau asyik buat aku sakit hati ? 
kesalahan yang kau buat tu dah banyak kali kau ulang , dah banyak kali aku maafkan ..
tapi kenapa semalam kau ulang lagi ?
kau ingat aku ni patung ker ? 
aku ni manusia , bukan binatang yang kau nak buat macam ni .. 
sumpah aku cakap , aku memang menyesal kenal dengan perempuan macam kau .. 
disebabkan kau .. sebabkan kau .. aku dah kehilangan kawan baik aku sendiri ..
dan malam semalam , aku hampir hampir nak cederakan dia .. 
ada kau tau semua tu ? 
selama ni , aku dah banyak beralah , banyak bagi muka dekat korang .. 
tapi apa yang aku dapat ? 
aku bagi korang bunga , tapi korang bagi aku taik ! korang tahu ker semua tu sial !!!
hidup aku jadi upside down , semua pasal korang . ada korang fikir ker semua tu haaaa !!!
takpa lah .. memangnya nasib aku selalu macam ni .. tak boleh buat apa ..
  

No comments:

Post a Comment