Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Friday, May 9, 2014

I'm Back Dude !

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh semua ..

Setelah sekian lama aku menyepikan diri dari menulis blog , kini aku telah kembali menghadap hobi lama . Well , last two days i'm officially 20th . Adoh , cepatnya rasa dah masuk angka 2 kan . Macam tak percaya je . Tapi apa pun , aku bersyukur kepada Allah SWT kerana memberi aku peluang untuk terus melihat dunia ciptaan-Nya ini .

Tahun ni rasa cepat je masa berlalu . Sekarang dah pun bulan Mei , bulan depan dah masuk pertengahan tahun . Aku pula masih macam ni dari tahun lepas . Menunggu keputusan sambung belajar . Hopefully dapat lah kan since aku pun dah tak larat nak menunggu lama lama lagi . Penat kot . Tapi kalau tak dapat , memang aku kerja dulu lah jawabnya nak duduk saja dekat rumah memang tak lah . Dah lama aku menganga je apa pun tak boleh . 

Alhamdulillah , buat kawan kawan yang lain semuanya nak habis dah . Ada yang last tahun depan . Hopefully result korang semua cemerlang . Teringin nak tengok korang happy , especially ikie . Haha , john wa teringin nak tengok lu jadi chef ni . Nanti boleh lah lu ajar wa masak makanan western food . :D

Buat kawan yang lain , teruskan usaha . Jangan putus asa , aku tahu bukannya senang lagi lagi time exam . Pecah kepala nak menghafal tu ini . Normal lah , nama pun student . Don't worry guys and girl , keep up your hard work okay . (:

No comments:

Post a Comment