Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Wednesday, January 1, 2014

Good Bye 2013 & Hello 2014

01.01.2014

Pejam celik dah masuk 2014 , sekejap jea rasa kan ? Apa pun tahun 2013 banyak pengajaran yang aku dapat . Pengalaman manis dan pahit , suka dan duka and macam macam lagi lah . Apa pun dah berabad aku tak update blog aku ni sampai dah berkulat bagai haha , belasah saja . 

Cerita pasal 2013 , macam macam benda yang aku dah lalui dan harungi . Alhamdulillah , dengan kehendak-Nya aku masih bertemu dengan tahun yg baru 2014 . Banyak benda yang jadi , mostly pengalaman pahit . Bila difikirkan balik , sedih campur pilu rasanya . Tapi semua makhluk sama sahaja , tak dapat lari dari ujian Yang Maha Esa . Aku tetap bersyukur kehadrat ilahi , tanpa ujian dari-Nya aku tak kan jadi diri aku yang sekarang ni . Bak kata orang , pengalaman itu mematangkan usia . Azam tahun ni , aku cuma berdoa semoga tahun ni akan lebih baik dari yang sebelumnya . Hopefully lah kan .

Kepada sahabat sahabat yang mengenali diri , aku Nur Hakim Roslan ingin memohon ampun dan maaf sekirannya aku sering melakukan kesalahan pada korang semua . Manusia mana yang boleh lari dari melakukan kesilapan kan . 0 - 0 okay . Pada korang yang masih study , aku doakan korang buat yang terbaik . Kawan mana yang nak tengok hidup kawan kawannya susah kan ? So give your best shot okay . Untuk yang bekerja , terus menjalankan tanggungjawab korang . Jadi pekerja yang baik dan berdisiplin . Kalau boleh tu , jangan lah fokus kerja je . Sambung study beb jangan lupa , at least ada juga certificate untuk show dkt anak anak korang nanti . HAHA :D

Wish all the best for my bestiee and Happy New Year bebehh !! Lots of love from me Nur Hakim Roslan , chiaoooo . (:




No comments:

Post a Comment