Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Saturday, October 20, 2012

Ya Allah , Give Me The Strength To Move Forward

Kehilangan arwah sangat aku rasai .. 

Orang yang PALING SETIA untuk mendengar segala masalah yang aku hadapi ..

Dan orang yang SELALU MEMBANTU aku disaat aku perlukan bantuan tanpa sebarang rungutan ..

" Arwah Abdul Razak Bin Hashim "

Pak Cik aku yang paling rapat sekali dengan aku ..

Ya Allah , sampai sekarang aku tak boleh nak menerima pemergian arwah ..

I just feel like i'm having a horrible nightmare , and wait for myself to awake from this terrible dream .. 

Ya Allah , berikanlah aku kekuatan untuk mengharungi ujian yang Engkau berikan . Sungguh besar ujian-Mu ini Ya Allah . Kau tabahkanlah hatiku dan keluarga beliau untuk redha diatas pemergiannya Ya Allah . Amin Ya Rabbal Alamin .

" Atam , semoga atam tenang dekat sana ya . kami di sini akan sentiasa mendoakan semoga atam ditempatkan dikalangan orang yang beriman . oh ya , tunggu kita dekat sana . kita janji , kita akan jumpa atam di dunia yang satu lagi . amin "


No comments:

Post a Comment