Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Tuesday, February 28, 2012

The End Of My Journey

hey peps ! it's been a long time right ? hee
busy sangat sangat sampai aku sendiri tak larat nak update blog kesayangan aku ni ..
well , since this will be my one last post banyak benda yang aku nak cakap ..
first , dekat sinilah tempat untuk aku luahkan semuanya .. to say the truth tak semua lah yang aku cerita .. hihi 
back to the story , dari sinilah aku belajar tentang hidup aku ..
siapa diri aku yang sebenarnya .. 

banyak halangan dan cabaran yang aku hadapi tahun lepas .. 
yang baik aku jadikan teladan , yang tak baik tu aku akan jadikan pengajaran ..
tak ada manusia yang perfect dalam dunia ni .. 
semua orang pernah buat silap ..
same goes to me .. 
banyak kesilapan yang aku dah buat ..
apa yang aku boleh buat sekarang ni , aku perlu elakkan dari mengulangi kesalahan yang sama ..
sekarang , aku cuma nak fokus pada kerja aku .. 
aku nak cari pengalaman hidup puas puas .. 
biar hidup susah , asalkan aku bahagia .. 
tu yang penting ..
tapi aku tak cakap yang cerita aku ni berakhir dengan happy ending .. (:
tak kesah lah ending cerita aku ni macam mana sekali pun , sebab aku bersyukur dapat hidup yang macam ni .. 
hidup dengan ramai sahabat sahabat sejati , hidup dengan keluarga yang bahagia , hidup dengan adik beradik yang macam anjing dengan kucing .. haha 


thanks to my parents , sebab lahirkan saya di dunia ni . 
walaupun anak ibu ni nakal , degil , tapi ibu still sabar dengan perangai anak ibu ni kan ?
senakal mana dan sedegil mana pun anak ibu ni , ibu tetap sayang orang kan .. (:
ayah pun sama jugak ..
ayah paling pening kepala dengan anak ayah yang sorang ni ..
ingat lagi masa tahun lepas , time nak dekat spm ..
ayah asyik membebel sebab orang tak belajar langsung .. haha
kelakar gila masa tu , tapi walaupun ayah selalu bising dekat orang .. 
sikit pun orang tak pernah terasa , sebab kata kata ayah tu orang jadikan pembakar semangat untuk diri orang .. 
i love both of you .. <3


bye bye to blogger , and bye bye everyone .. 


End Of Story .. (;


- Last Post - 




No comments:

Post a Comment