Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Tuesday, October 11, 2011

I'm So Heartless

Ya Allah , apa yang aku dah buat ni ? kenapa aku kejam sangat dengan dia ? kenapa balasan yang macam ni aku bagi dekat dia ? walaupun ayat ayat aku tu memang aku tak maksudkan , tapi aku faham apa yang dia rasa . sakit .. sakit yang memang tiada penawarnya . aku rasa bersalah . walaupun niat aku cuma nak buat dia benci dekat aku dan jauhkan diri dia dari aku , tapi semuanya tak menjadi seperti apa yang aku fikir . mungkin aku hanya seorang manusia yang angkuh dan sombong , selalu membuat keputusan tanpa berfikir panjang . Ya Allah , kau ampunkan lah dosa dosa aku . awak , tolong ampunkan saya awak . sumpah , saya memang tak berniat nak sakitkan hati awak . cuma saya dah tak tahu nak buat apa lagi . macam yang saya cakap dekat awak , mungkin sebab saya terlalu sunyi saya jadi macam ni . maafkan saya yaa awak . i know , i'm not a perfect person  but i'll try my best to be the best in your eyes . i won't let you down . forgive me .. 

No comments:

Post a Comment