Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Tuesday, October 2, 2012

Pesanan Terakhir Buat Kau

In the end .. you can't hates me just like i want to .. 

Mungkin , kau dah ada hidup baru sekarang .. Alhamdulillah , aku bersyukur ..

Pesanan aku : " Aku cuma berharap lelaki itu adalah lelaki yang terakhir sehingga ke akhir hayat kau .. (: "

Tapi , cuma satu jeaa yang aku kesal dengan kau ..

Aku kesal sebab kau lupa satu benda yang aku cakap dekat kau ..


" Walaupun satu hari nanti i terpaksa buat you bencikan i , i akan tetap tengok tengok kan you dari jauh .. "


Aku kesal sebab kau lupa perkataan tu .. 

Jujur aku cakap ..

" setiap kali aku online di facebook , profile kau jadi keutamaan aku .. "

" bila aku nak membuat diri aku tersenyum , blogger kau jadi tatapan aku .. "

" bila aku terasa hendak menangis , surat terakhir dari kau aku baca berulang kali "

" dan bila aku terasa rindu , bunga ros yang layu tu aku pegang erat erat "


Walaupun saya telah banyak memungkiri janji saya terhadap awak ..

Percayalah , sampai sekarang hanya satu janji saya yang saya pegang sampailah sekarang ..


" Saya akan terus berdiri di tepi , tengok tengok kan awak .. Sehingga mata saya tidak lagi boleh dibuka .. Sehingga mulut saya tidak berdaya lagi untuk berbicara .. Dan sehingga  nama Nur Hakim Roslan terpadam buat selama lamanya .. " (:

No comments:

Post a Comment