Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Sunday, October 7, 2012

Bersiap siap

Isnin ni aku nak bertolak ke Pahang , nak jenguk member aku yang baru lepas operation ..

Dengar cerita dia dah keluar hospital ..
Alhamdulillah syukur , semuanya berjalan dengan lancar ..
Tak sabar pula nak tengok keadaan dia nanti .. 
Preparation semua dah selesai ..
Motor dah siap servis walaupun aku agak menyirap sebab duit aku banyak habis dekat motor kesayangan aku ni ..
RM600 juga melayang dlm tempoh satu jam .. haram jadah !! --
But I'm quite satisfied , duit habis nampak hasilnya tak apa .. Jangan habis macam tu jee .. 
Sakit lah jawabnya , cari duit separuh mati lastly mati kering jeaa aku dekat sini ..
Aktiviti esok , nak pergi rumah pak cik aku .. 
Minta direction guide nak pergi ker Pahang nanti .. 
Dah lah ni first time aku merantau ke negeri orang naik motor , cuak juga takut tak sampai .. hee
Hopefully semuanya okay ..
Leave in one piece .. Return in one piece .. (: 


No comments:

Post a Comment