Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Wednesday, December 7, 2011

Maybe This Is The Last

i knew it that this day would come sooner or later . 
but i never expect it would be too soon .
nevermind , like she said " it's my fault " .
aku tak kesah pun , kau nak cakap apa pun kau cakap lah .
cuma satu benda jeaa yang aku nak bagitahu dekat kau sekarang ni .
yes , bagi kau sekarang ni aku dah tikam kau dari belakang .
aku lah culprit semua ni kan ?
it's okay , aku terima jeaa dengan apa yang kau nak cakap .
mungkin ada betul jugak cakap kau .
you don't need the ones like me in your life . kan ?
takpa , aku tak rasa benda tu semua salah .
kau cakap lah apa yang kau nak cakap .
aku tahu kau tengah marah dekat aku . 
itu sebab kau cakap semua tu kan .
normal lah , bila orang tengah marah dorang bukannya boleh fikir dengan betul .
itu sebab kau tak boleh nak terima .
tapi pernah tak kau terfikir apa sebab aku buat semua ni ? pernah tak kau fikir ?
niat aku cuma nak tolong kau . 
aku tahu kau memang tak perlukan pertolongan dari aku ni . 
tapi sebagai seorang abang , aku rasa bertanggungjawab untuk jaga kau .
tak kesah lah kalau cara aku tu akan buat kau rasa benci dekat aku sekalipun , aku tetap akan tolong kau .
lagipun aku dah banyak terhuntang budi dengan keluarga kau . 
keluarga kau dah banyak bantu aku .
memang tak terbalas jasa korang tu .
aku appreciate sangat sangat .
takpa lah , benda pun dah jadi . 
kau pun dah cakap yang kau tak perlukan aku lagi . 
aku redha jeaa . 
aku nak kau tahu yang aku tak pernah nak salahkan kau .
so jangan sesekali kau fikir yang aku ni pernah salahkan kau atas perkara perkara yang dah jadi sebelum ni .
kau jaga diri kau baik baik . jangan buat benda yang bukan bukan okay . fikir mak ayah kau tu dulu sebelum kau nak buat apa apa .
i hope that you can find your own happiness someday , without fail ..

it's okay if you can't forgive me ..
it's okay if you can't accept me ..
because i'll do anything for you , as long as i can see you smiling again ..
tak kesah lah berapa banyak kali sekalipun aku kena beralah dengan kau ..
aku akan tetap beralah ..
sebab aku kan abang .. (:

farewell ..


No comments:

Post a Comment