Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Thursday, December 8, 2011

La Sallian Boys









Alhamdulillah , syukur kepada Allah S.W.T akhirnya kami sudah selesai menghabiskan perjuangan kami yang terakhir dalam menduduki Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia 2011 ( SPM ) pada 08 Disember 2011 . 
Hari ini merupakan hari yang penuh bersejarah buat aku dan sahabat sahabat seperjuangan aku yang lain . 
Ini lah pertama kali aku rasa happy , bebas dan sedih sebab selepas ini kami semua akan membawa haluan masing masing untuk meneruskan perjalanan kami yang masih jauh lagi perjalanannya . 
Aku harap kita semua tak kan break up . 
Kita tetap sahabat sampai bila bila . 
Aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kejayaan korang semua . 

To All Our Teacher's At SMK La Salle Klang .. We'll Miss All Of You ! Thank You Teacher's ! Thanks You SMK La Salle Klang ! 


No comments:

Post a Comment