Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Tuesday, December 27, 2011

Just 4 Days Left

4 days left huh ? 
gila cepat , aku rasa macam aku baru jeaa start kerja . 
bila tengok tengok balik dah nak dekat 2 minggu aku kerja dekat KFC tu . 
so far okay lah kerja dekat sana .
staff staff dekat situ semua still tak tunjuk belang masing masing lagi .
haha , just in case kan . :D
aku tak sabar nak tunggu next year .
teringin jugak nak tengok whether customer semakin kurang or semakin banyak . 
bapak , penat gila kerja tak henti henti .
minggu ni pulak aku takda off . memang best ! --
tapi takpa lah , dari aku duduk rumah macam orang bodoh tak buat apa better aku kerja .
at least dapat jugak duit . 
penat tu tak payah nak cerita lah . 
kerja mana yang tak memenatkan , betul tak ?
tapi kalau penat tu lain ceritanya dengan stress time kerja . 
maklumlah , kerja macam aku ni memang hari hari stress . 
mana tak , dapat customer yang OK takpa lah . 
at least lancar jeaa kerja aku .
tapi time dapat customer yang macam anjing ni memang sakit lah . 
stress satu badan aku . 
lagi parah kalau aku tak boleh nak control aku punya baran . 
pening kepala beb . 
sampai staff staff dekat sana semua tak berani nak tegur aku kalau aku marah . 
haha , teruk kan ? (:
well , that's the natural Nur Hakim Roslan . hee


* 4 hari jeaa lagi aku boleh smoke . lepas 4 hari tu memang haram lah aku nak pegang lagi . janji tetap janji , kan awak ? (: 

No comments:

Post a Comment