Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Saturday, December 31, 2011

Hot-Tempered

yesterday , is one of my bad day ever . 
semalam memang aku panas gila bapak dengan apek tua ni . 
datang datang KFC jeaa terus datang dekat kaunter aku .
padahal aku dah letak SIGN " COUNTER CLOSED ! " . 
tapi aku tak sangka pulak apek cilakak ni tak faham bahasa .
boleh pulak dia menjerit macam anjing gila suruh aku buka kaunter .
nak ikutkan hati memang aku nak baling jeaa sign Counter Closed tu dekat muka dia .
tapi nasib baik lah Sir Joe yang handle apek cilakak tu .
lepas tu boleh pulak apek tu cakap , " When i come here , you must treat me first and bla bla bla . " 
lepas dia keluar dari kfc tu memang aku menggila sekejap lah . 
habis satu kfc tu jadi mangsa .
yela , keluar keluar dari kfc jeaa apek tu dah ghaib entah kemana . 
mau aku tak bertambah panas . 
LANJIAOOOO PUNYA APEK TUA !!
BUTUH PAK HANGGG LAHHHH WEIIII !!!
LU TUNGGU LAH APEK , WA JUMPA SAMA LU LAGI WA PIJAK PIJAK MUKA LU MACAM WA PIJAK ANJING !!! LU INGAT !!!


No comments:

Post a Comment