Hey Yaw People ! Welcome To My Official Blog . by - Nur Hakim Roslan . ☺

cursor

Friday, November 11, 2011




Majlis Restu Ilmu SMK La Salle Klang untuk tahun ni aku rasa paling meriah kot . yelaa , tak macam senior kita orang tahun lepas . hm , mula mula rasa bosan tapi lepas dengar ucapan Penolong Kanan SMK La Salle , Pn Zainab , aku terus ada mood nak stay sampai majlis tu habis . haha , pelik kan ? (:

" Kepada semua guru guru yang telah mendidik dan mengajar saya selama 5 tahun di SMK La Salle Klang , saya Nur Hakim Roslan ingin memohon maaf andai kata selama saya berada di SMK La Salle Klang saya selalu menimbulkan pelbagai masalah kepada guru guru , terlanjur budi bicara dan terkasar bahasa . Ampun maaf kepada semua guru guru , halalkan lah segala ilmu yang telah guru guru semua ajar kepada saya . Doakan kejayaan saya . InsyaAllah , saya akan buat yang terbaik . Saya akan pastikan tahun ini peratus SPM SMK La Salle Klang akan kembali ke TOP 10 ! Ini janji saya . Terima kasih guru guru , dan terima kasih SMK La Salle Klang ! Go La Salliannnnnnnn !!  Let Your Light Shine !! " (:

No comments:

Post a Comment